به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،
دکتر صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان از عملکرد حوزه اداری،مالی و کمیسیون معاملات استان در فروردین ماه1400 به شرح ذبل خبر داد:
-پاسخ به مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی ارجایی به حوزه اداره مالی و اداری به تعدادحدود 155 مورد
-انجام خدمات امور رفاهی کارکنان شامل جمع آوری هزینه های بیمه تکمیلی و ارسال آن به بیمه دی و همچنین تعویض دفاتر درمانی
-انجام کارهای مربوط به استعلام تعمیرات تکمیلی ساختمان مامورسرا و انعقاد پیمانکار و انعقاد قرارداد و ارسال برای امضاء نهایی به ستاد
-انجام کارهای مربوط به میز خدمت در استان با هماهنگی اداره ارزیابی ستاد
-کنترل و نظارت بر کارهای کار پردازی و استعلامهای داخلی و نظارت بر انجام استعلام های مربوط به امور اداری از طریق سامانه ستاد
-احصاء مشکلات و نیاز های اینیه های استان و انعکاس آن به مدیریت
-نظارت بر قراردادهای امور خدماتی و پشتیبانی ، خدمات خودروئی و ساختمانی
-مشارکت در انجام کارهای ارجاعی سایر واحد ها