به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،
دکتر صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان از فعالیت های صورت گرفته در حوزه امور اداری استان گیلان در دی ماه1399 به شرح زیر خبرداد؛
- پاسخ به مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی ارجایی به حوزه اداره مالی و اداری به تعدادحدود 148 مورد
- انجام خدمات امور رفاهی کارکنان شامل جمع آوری هزینه های بیمه تکمیلی و ارسال آن به بیمه دی و همچنین تعویض دفاتر درمانی
- پیگیری در خصوص الحاقیه افزایش 25 درصدی قرارداد تعمیرات ساختمانی انبارها و اخذ مجوز در این زمینه
- پیگیری در خصوص الحاقیه افزایش دستمزد و مسکن قرارداد امور خدماتی و پشتیبانی از ستادو تبادل آن با پیمانکار
- انجام کارهای مربوط به میز خدمت در استان با هماهنگی اداره ارزیابی ستاد
- هم اندیشی در خصوص کارهای کمیسیون معاملات با دبیران کمیسیون معاملات استانهای مازندران، گلستان ، سمنان به عنوان دبیر معین استانهای مذکور و همچنین سایر استانها در خصوص چگونگی انجام برگزاری مناقصات و استعلام ها از طریق سامانه ستاد
- کنترل و نظارت بر کارهای کار پردازی و استعلامهای داخلی و نظارت بر انجام استعلام از طریق سامانه ستاد
- ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت کار کردکارکنان به حوزه مدیریت در حدود 25 مورد
- احصاء مشکلات و نیاز های اینیه های استان و انعکاس آن به مدیریت
- برگزاری جلسات کمیسیون معاملات و کارگروه مالی به اداری و تنظیم صورتجلسه آنها به ترتیب 0 و 1 مورد
- نظارت بر قراردادهای امور خدماتی و پشتیبانی ، خدمات خودروئی و ساختمانی
- پیگیری وصول مطالبات شرکت خصوصاً در خصوص پرونده آقای قره خانی
- پیگیری ادامه کارها در خصوص سند تک برگی انبار رضوانشهر
- پیگیری و انجام کارهای مربوط به مسکن کارکنان شاغل و بازنشسته و شرکتی از ستاد و سازمان جهاد کشاورزی
- مشارکت در انجام کارهای ارجاعی سایر واحد ها