به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،
دکتر صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان از عملکرد حوزه اداری ، مالی و کمیسیون معاملات استان در مهر ماه 1399 به شرح ذبل خبر داد :
- پاسخ به مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی ارجایی به حوزه اداره مالی و اداری به تعدادحدود 179 مورد
- انجام خدمات امور رفاهی کارکنان شامل جمع آوری هزینه های بیمه تکمیلی و ارسال آن به بیمه دی و همچنین تعویض دفاتر درمانی
- پیگیری قرارداد مناقصه عملیات بارگیری ، حمل و تخلیه مقدار 18000 تن نهاده های کشاورزی برای حمل درون استانی انبار رشت و 9000 تن انبار آستانه اشرفیه جهت امضاء نهایی از ستاد و تبادل قرارداد
- پیگیری در خصوص برگزاری استعلام تعمیرات ساختمانی انبارها و انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد و ارسال قرارداد به تهران جهت امضاء نهایی
- انجام کارهای مربوط به مناقصه امور خدماتی و پشتیبانی و انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد و ارسال قرارداد به تهران جهت امضاء نهایی
- انجام ادامه کارهای مربوط به استعلام تعمیرات ساختمان مهمانسرا در دو مرحله و انتخاب پیمانکار
- اقدام در خصوص الحاقیه های کمک رفاهی و افزایش مبلغ قرارداد امور خدماتی و پشتیبانی و ارسال آ> به تهران برای امضاء نهایی
- انجام کارهای مربوط به میز خدمت در استان با هماهنگی اداره ارزیابی ستاد
- هم اندیشی در خصوص کارهای کمیسیون معاملات با دبیران کمیسیون معاملات استانهای مازندران، گلستان ، سمنان به عنوان دبیر معین استانهای مذکور و همچنین سایر استانها در خصوص چگونگی انجام برگزاری مناقصات و استعلام ها از طریق سامانه ستاد
- کنترل و نظارت بر کارهای کار پردازی و استعلامهای داخلی و نظارت بر انجام استعلام از طریق سامانه ستاد
- ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت کار کردکارکنان به حوزه مدیریت در حدود 24 مورد
- احصاء مشکلات و نیاز های اینیه های استان و انعکاس آن به مدیریت
- برگزاری جلسات کمیسیون معاملات و کارگروه مالی به اداری و تنظیم صورتجلسه آنها به ترتیب 4 و 1 مورد
- نظارت بر قراردادهای امور خدماتی و پشتیبانی ، خدمات خودروئی
- پیگیری وصول مطالبات شرکت خصوصاً در خصوص پرونده آقای قره خانی
- پیگیری ادامه کارها در خصوص سند تک برگی انبار رضوانشهر و همچنین تغییر نام مجموعه آموزشکده
- پیگیری احکام کار گزینی کارکنان و اخذ آنها از ستاد
- مشارکت در انجام کارهای ارجاعی سایر واحد ها