اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،

دکتر صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان از انجام فعالیتهای مربوط به حوزه اداری ، مالی و کمیسیون معاملات استات به شرح ذیل خبر داد:

  1. پاسخ به مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی ارجایی به حوزه اداره مالی و اداری  به تعدادحدود 172 مورد
  2. انجام خدمات امور رفاهی کارکنان شامل جمع آوری هزینه های بیمه تکمیلی و ارسال آن به بیمه دی و  همچنین  تعویض دفاتر درمانی
  3. اقدام در خصوص ادامه کار مناقصه عملیات بارگیری ، حمل و تخلیه مقدار 18000 تن نهاده های کشاورزی برای حمل درون استانی انبار رشت و 9000 تن انبار آستانه اشرفیه و تعیین برنده مناقصات و عقد قرارداد با پیمانکار منتخب
  4. پیگیری در خصوص تامین اعتبار برای ادامه کارهای تعمیرات ساختمانی و تعمیرات انبار
  5. اقدام در خصوص مقدمات اولیه مناقصه امور خدماتی و پشتیبانی
  6. انجام ادامه کارهای مربوط به استعلام تعمیرات برق انبار و سامانه بوجاری و تامین اعتبار مابه التفاوت آن   
  7. انجام کارهای مربوط به میز خدمت در استان با هماهنگی اداره ارزیابی ستاد
  8. هم اندیشی در خصوص کارهای کمیسیون معاملات با دبیران کمیسیون معاملات استانهای مازندران، گلستان ، سمنان به عنوان دبیر معین استانهای مذکور و همچنین سایر استانها در خصوص چگونگی  انجام برگزاری مناقصات و استعلام ها از طریق سامانه ستاد 
  9. کنترل و نظارت بر کارهای کار پردازی و استعلامهای داخلی و نظارت بر انجام استعلام از طریق سامانه ستاد
  10. ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت کار کردکارکنان به حوزه مدیریت در حدود 25 مورد
  11. احصاء مشکلات و نیاز های اینیه های استان و انعکاس آن به مدیریت
  12. برگزاری جلسات کمیسیون معاملات و کارگروه مالی به اداری و تنظیم صورتجلسه آنها به ترتیب  4 و 0 مورد
  13. نظارت بر قراردادهای امور خدماتی و پشتیبانی ، خدمات خودروئی
  14. پیگیری وصول مطالبات شرکت خصوصاً در خصوص پرونده آقای قره خانی  
  15. مشارکت در انجام کارهای ارجاعی سایر واحد ها