به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،
دکتر صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان از انجام فعالیتهای مربوط به حوزه اداری ، مالی و کمیسیون معاملات استات به شرح ذیل خبر داد:
- پاسخ به مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی ارجایی به حوزه اداره مالی و اداری به تعدادحدود 172 مورد
- انجام خدمات امور رفاهی کارکنان شامل جمع آوری هزینه های بیمه تکمیلی و ارسال آن به بیمه دی و همچنین تعویض دفاتر درمانی
- اقدام در خصوص ادامه کار مناقصه عملیات بارگیری ، حمل و تخلیه مقدار 18000 تن نهاده های کشاورزی برای حمل درون استانی انبار رشت و 9000 تن انبار آستانه اشرفیه و تعیین برنده مناقصات و عقد قرارداد با پیمانکار منتخب
- پیگیری در خصوص تامین اعتبار برای ادامه کارهای تعمیرات ساختمانی و تعمیرات انبار
- اقدام در خصوص مقدمات اولیه مناقصه امور خدماتی و پشتیبانی
- انجام ادامه کارهای مربوط به استعلام تعمیرات برق انبار و سامانه بوجاری و تامین اعتبار مابه التفاوت آن
- انجام کارهای مربوط به میز خدمت در استان با هماهنگی اداره ارزیابی ستاد
- هم اندیشی در خصوص کارهای کمیسیون معاملات با دبیران کمیسیون معاملات استانهای مازندران، گلستان ، سمنان به عنوان دبیر معین استانهای مذکور و همچنین سایر استانها در خصوص چگونگی انجام برگزاری مناقصات و استعلام ها از طریق سامانه ستاد
- کنترل و نظارت بر کارهای کار پردازی و استعلامهای داخلی و نظارت بر انجام استعلام از طریق سامانه ستاد
- ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت کار کردکارکنان به حوزه مدیریت در حدود 25 مورد
- احصاء مشکلات و نیاز های اینیه های استان و انعکاس آن به مدیریت
- برگزاری جلسات کمیسیون معاملات و کارگروه مالی به اداری و تنظیم صورتجلسه آنها به ترتیب 4 و 0 مورد
- نظارت بر قراردادهای امور خدماتی و پشتیبانی ، خدمات خودروئی
- پیگیری وصول مطالبات شرکت خصوصاً در خصوص پرونده آقای قره خانی
- مشارکت در انجام کارهای ارجاعی سایر واحد ها