به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی،
روز سه شنبه مورخ 99/2/23 جلسه بررسی مشکلات کارگزاران توزیع نهاده های کشاورزی در خصوص سامانه هوشمند نهاده ها و تشریح تغییرات جدید در سیستم مذکور با حضور سرکار خانم مهندس گلابی رئیس اداره بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و جمعی از کارگزاران در سالن جلسات این مدیریت برگزار گردید.
در این جلسه با توجه به دستورالعمل جدید تغییرات سیستم توزیع هوشمند ارسالی از دفتر مرکزی، موارد ذیل به کارگزاران یادآوری و تاکید شد:
1- تعریف مدت زمان مجاز جهت ثبت رسید بارنامه توسط کارگزاران حداکثر به مدت 7 روز.
2-تعریف مدت زمان مجاز جهت ثبت حواله به کشاورزی حداکثر به مدت 5 روز
3- خودداری از ارسال کود به انبار کارگزار توسط شرکت، در صورتیکه 30% از کودهای خریداری شده توسط کارگزار در انبار موجود باشد.
4- ثبت و فروش کودهای غیر یارانه ای در سیستم توزیع.
5- برقراری ارتباط سیستم توزیع هوشمند با سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی
شایان ذکر است بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، فقط کارگزاران فعال در زمینه فروش کودهای غیر تکلیفی در این جلسه حضور داشتند.