اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،

 

دکتر صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان از فعالیت های صورت گرفته در حوزه اداره مالی و اداری و کمیسیون معاملات استان گیلان در فروردین ماه1399 به شرح زیر  خبرداد:

  1. پاسخ به مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی ارجاعی به حوزه امور اداری به تعدادحدود 156 مورد

  2. انجام خدمات امور رفاهی کارکنان شامل جمع آوری هزینه های بیمه تکمیلی و ارسال آن به بیمه سامان و همچنین  تعویض دفاتر درمانی

  3. اقدام اولیه در خصوص مناقصه عملیات بارگیری ، حمل و تخلیه مقدار 18000 تن نهاده های کشاورزی برای حمل درون استانی انبار رشت و 9000 تن انبار آستانه اشرفیه

  4. نظارت بر انجام کارهای مربوط به استعلام تعمیرات ساختمانی وپیگیری کار تا اتمام آن و تنظیم صورتجلسه تحویل موقت

  5. پیگیری قرارداد تعمیرات ماشین آلات و مبادله آن

  6. اقدام در خصوص استعلام خدمات خودرویی و انتخاب پیمانکار و تنظیم قرارداد

  7. اقدام در خصوص مزایده زمین زراعی و انتخاب برنده و تنظیم قرارداد

  8. اقدام در خصوص الحاقیه های افزایش حجم و مناسبتهای قرارداد خدمات خودرویی سال گذشته

  9. اقدام اولیه در خصوص مزایده مواد حاصل از بوجاری بذور برنج

  10. اقدام اولیه در خصوص مزایده اجاره انبار تولم شهر و ثبت آن در سامانه ستاد

  11. اقدام اولیه در خصوص برگزاری مناقصه حفاظت فیزیکی

  12. انجام کارهای مربوط به میز خدمت در استان با هماهنگی اداره ارزیابی ستاد

  13. هم اندیشی در خصوص کارهای کمیسیون معاملات با دبیران کمیسیون معاملات استانهای مازندران، گلستان ، سمنان به عنوان دبیر معین استانهای مذکور و همچنین سایر استانها در خصوص چگونگی  انجام برگزاری مناقصات و استعلام ها از طریق سامانه ستاد 

  14. کنترل و نظارت بر کارهای کار پردازی و استعلامهای داخلی و نظارت بر انجام استعلام از طریق سامانه ستاد

  15. ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت کار کردکارکنان به حوزه مدیریت در حدود 20 مورد

  16. احصاء مشکلات و نیاز های اینیه های استان و انعکاس آن به مدیریت

  17. برگزاری جلسات کمیسیون معاملات و کارگروه مالی به اداری و تنظیم صورتجلسه آنها 5 مورد

  18. نظارت بر قراردادهای امور خدماتی و پشتیبانی و خدمات خودروئی

  19. مشارکت در انجام کارهای ارجاعی سایر واحد ها