به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،
دکتر صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان از فعالیت های صورت گرفته در حوزه اداره مالی و اداری و کمیسیون معاملات استان گیلان در فروردین ماه1399 به شرح زیر خبرداد:
-
پاسخ به مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی ارجاعی به حوزه امور اداری به تعدادحدود 156 مورد
-
انجام خدمات امور رفاهی کارکنان شامل جمع آوری هزینه های بیمه تکمیلی و ارسال آن به بیمه سامان و همچنین تعویض دفاتر درمانی
-
اقدام اولیه در خصوص مناقصه عملیات بارگیری ، حمل و تخلیه مقدار 18000 تن نهاده های کشاورزی برای حمل درون استانی انبار رشت و 9000 تن انبار آستانه اشرفیه
-
نظارت بر انجام کارهای مربوط به استعلام تعمیرات ساختمانی وپیگیری کار تا اتمام آن و تنظیم صورتجلسه تحویل موقت
-
پیگیری قرارداد تعمیرات ماشین آلات و مبادله آن
-
اقدام در خصوص استعلام خدمات خودرویی و انتخاب پیمانکار و تنظیم قرارداد
-
اقدام در خصوص مزایده زمین زراعی و انتخاب برنده و تنظیم قرارداد
-
اقدام در خصوص الحاقیه های افزایش حجم و مناسبتهای قرارداد خدمات خودرویی سال گذشته
-
اقدام اولیه در خصوص مزایده مواد حاصل از بوجاری بذور برنج
-
اقدام اولیه در خصوص مزایده اجاره انبار تولم شهر و ثبت آن در سامانه ستاد
-
اقدام اولیه در خصوص برگزاری مناقصه حفاظت فیزیکی
-
انجام کارهای مربوط به میز خدمت در استان با هماهنگی اداره ارزیابی ستاد
-
هم اندیشی در خصوص کارهای کمیسیون معاملات با دبیران کمیسیون معاملات استانهای مازندران، گلستان ، سمنان به عنوان دبیر معین استانهای مذکور و همچنین سایر استانها در خصوص چگونگی انجام برگزاری مناقصات و استعلام ها از طریق سامانه ستاد
-
کنترل و نظارت بر کارهای کار پردازی و استعلامهای داخلی و نظارت بر انجام استعلام از طریق سامانه ستاد
-
ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت کار کردکارکنان به حوزه مدیریت در حدود 20 مورد
-
احصاء مشکلات و نیاز های اینیه های استان و انعکاس آن به مدیریت
-
برگزاری جلسات کمیسیون معاملات و کارگروه مالی به اداری و تنظیم صورتجلسه آنها 5 مورد
-
نظارت بر قراردادهای امور خدماتی و پشتیبانی و خدمات خودروئی
-
مشارکت در انجام کارهای ارجاعی سایر واحد ها