روابط عمومی مدیریت بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گزارش داد:
در دنیای کسب و کار امروز حفظ و گسترش رابطه با مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است که یکی از کارآمدترین آنها طراحی و ایجاد باشگاه مشتریان است .در این راستا شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سال 1395 علاوه بر تهیه ،تولید و تامین انواع نهاده های کشاورزی اقدام به راه اندازی باشگاه کشاورزان با اهداف ذیل نمود:
- ارائه اطلاعات هواشناسی - سفارش آزمایش خاک و توصیه کودی
- سفارش گذاری انواع نهاده های کشاورزی - ارتباط با مشاور و کارشناسان
- شکایات و پیشنهادات و ....
اکنون پس از گذشت دو سال آمار ثبت اطلاعات باشگاه مذکور نشان دهنده آنست که شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در ارائه خدمات نوین کشاورزی به مشتریان خود موفق عمل کرده و توانسته است در افزایش بهره وری تولیدات کشاورزی و غذای سالم برای جامعه نقش مثبت و سازنده ای ایفا نماید.
ارتقاءآمار ثبت اطلاعات باشگاه کشاورزان خدمات حمایتی کشاورزی درسال 1396نسبت به سال 1395 | ||||||||
ردیف | تعدادکشاورزان ثبت سامانه | آزمایش خاک انجام شده | تماس کل با سامانه | تعداد مشاوره فنی | ||||
سال 95 | سال 96 | سال 95 | سال 96 | سال 95 | سال 96 | سال 95 | سال 96 | |
1 | 30955 | 76698 | 733 | 2125 | 5600 | 204168 | 3800 | 18594 |