به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان
حمید هزار جریبی با بیان این مطلب گفت گفت : میز خدمت بخشی از اهداف صیانت از حقوق شهروندی است، افزود: باید مطالبات ارباب رجوع محقق شود.هزار جریبی با اشاره به اینکه باید شرح وظایف میز خدمت باید شفاف سازی شود،وی تصریح کرد:نظارت بر میز خدمت مورد تاکید است و این امکان بخشی از اهداف پنجره واحد محسوب می شود و درصدد اجرایی شدن کامل آن هستیم، در ادامه گفت: باید فرایندهای اداری خود را به درستی احصا کرده و در قالبی تعریف کرد که بتوان از طریق آن در کمترین زمان ممکن خدمات تجمیع شده را به ارباب رجوع ارائه داد حمید هزار جریبی با اشاره به شورای راهبردی توسعه مدیریتی شرکت در عرصه میزخدمت ؛ مهمترین اقدامات انجام شده در ابن بخش را به شرح ذیل عنوان کرد:
1-استقرار میزخدمت به منظور کاهش مراجعه حضوری؛
2- امکان ارسال پیامک به منظور اطلاع رسانی مراحل پردازش در خواست خدمت به ارباب رجوع؛
3-ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به ارباب رجوع در ارتباط با فرآیند در یافت خدمات( راهنمای طبقات مراجعین، نصب تابلوی میزخدمت کارکنان در محل استقرار آنها)؛
4- هدایت و راهنمایی ارباب رجوع به واحد های مختلف( از طریق برگ ملاقات عمومی با نتیجه اقدامات انجام شده )؛
5- جمع آوری درخواست مراجعین، از طریق صندوق انتقادات ، پیشنهادات و شکایات؛
6- ارائه خدمات در همه روز کاری و در طول ساعات اداری بطور پیوسته؛
7- تدوین منشوراخلاقی شرکت به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع.