به گزارش رابط روابط عمومی مدیریت بازاریابی و فروش
محمدمهدی سعیدی مدیربازاریابی و فروش در پاسخ به پرسش های شرکت های تولیدکنند سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در وبینار روز یک شنبه 14/3/12/05 درخصوص اینکه نوسانات قیمت و شرایط آب و هوایی و سیاست ها کشاورزی تاثیر مستقیمی برفروش کودهای غیریارانه ای دارند صحبت کرد وی افزود که بایستی نوسانات قیمت را تاحد ممکن کنترل کنیم و در زمان مناسب تخفیف ها و پیشنهادهای تشویقی را ارائه دهیم و همچنین شرایط آب و هوایی را پیش بینی کنیم و براساس آن موجودی انبار و استراتژی فروش را تنظیم کنیم