به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان ؛
در راستای تکریم ارباب رجوع، 108 مورد میز ارتباطات مردمی در هفت ماه ماه نخست سال جاری سال جاری برپا گردید.
حسن همتی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان ضمن تاکید بر خدمت رسانی هرچه سریعتر و بهتر به کشاورزان و بهره برداران استان افزود: میز خدمت نقش موثری در تسهیل خدمات رسانی به مردم دارد و باید به آن اهمیت داده شود چرا که هیچ چیز فراتر از خدمت به مردم نیست،خدارا شاکریم که در سال 1403 توانسته ایم در همه حال پاسخگو کشاورزان و بهره برداران عزیز باشیم.