اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی

محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی از برگزاری آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اداره پشتیبانی امور استان با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و مدیران خبر داد. مظلومی افزود: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را باید همیشه زنده نگه داشت و با عمل به دستورات نورانی اسلام در جهت خدمت به مردم گام برداشت؛ همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دلریش در متن سخنرانی خود فرمودند؛ در دفاع مقدس هم خودمان را شناختیم هم دنیا ما را شناخت. ایشان در ادامه افزودند : «فی‌ تَقَلُّبِ‌ الاَحوالِ‌ عُلِمَ جَواهِرُ الرِّجال» ــ در دگرگونی‌های بزرگ گوهر انسانها شناخته میشود .
 
 ما خودمان را نمی‌شناختیم، دیگران هم ما را نمی‌شناختند، دنیا هم ما را نمی‌شناخت؛ در دفاع مقدّس، هم ما خودمان، خودمان را شناختیم و هم دیگران ما را شناختند؛ آنهایی که در دنیا صاحب ادّعا بودند فهمیدند که ملت ایران را باید به بزرگی یاد کنند و این از برکات خودباوری و ولایت مداری ملت بزرگ ایران بود و امروز دنیا عاجز از شمردن توانمدیهای جوانان این مرز و بوم هستند .
 
ایشان با اشاره به آیه نصب شده به عنوان پیام قرآنی در فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت افزودند : مصداق این آیه امروز نصرت الهی به مردم  فلسطین و لبنان و یمن و تمام مظلومین عالم است که خداوند مدافع واقعی آنهاست.