اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،

 

صبح روز پنجشنبه مورخ سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دکتر صالح محمدی رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان به همراه معاونین، مدیران کل خانواده بزرگ جهادکشاورزی گیلان، مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و همراهان در نمازخانه این سازمان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی تبریز اظهار کرد: مسیر شهادت در نظام مقدس اسلامی همیشه باز و گسترده است.

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی با بیان اینکه آیت الله شهید رئیسی محصول مکتب امام و دفاع مقدس بود، گفت: آیت الله رئیسی هیچ اعتقادی به مدیریت پشت میزی و کارتابلی نداشت و به صورت میدانی دنبال حل مشکلات مردم بود.

حبیبی با بیان اینکه آیت الله رئیسی مدیری توانمند و خستگی ناپذیر بود، اضافه کرد: نظام اسلامی برای تعالی و رسیدن به قله نیازمند چنین مدیران صف شکن و میدانی است.

وی یادآور شد: آیت الله رئیسی در مواجهه با نقدها، گزندها و طعنه‌ها سعه صدر به خرج می‌داد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه دشمن شناسی یکی از درس‌های مهم دفاع مقدس بود، گفت: دفاع مقدس ثابت کرد که دشمنی و کینه دشمنان را هیچ وقت نباید فراموش کرد.

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج کریم عاشوری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان طی سخنانی با اشاره به شهادت مظلومانه آیت الله رییسی و همراهان ایشان زندگی ایشان را بسیار ساده و از جنس مردم توصیف کرد و گفت: الگوبرداری از این روش مدیریتی بر همه مدیران انقلاب و نظام واجب است و با حرکت بر روی ریل خدمت و تعهد به خدمت می توان به سرمنزل مقصود که همانا رساندن این انقلاب به دست صاحب حقیقی آن است، رسید.

 


اخبار برگزیده