اخبار

به گزارش  روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی  کشاورزی استان گلستان

 سید صمد  ضیائی  مدیر  شرکت خدمات  حمایتی  کشاورزی  استان  گلستان از راه اندازی  فاز جدید انبا زذخیره  سازی کود های  یارانه  ای به ظرفیت2000 تن  در انبار مدیریت جهاد کشاورزی  شهرستان  کلاله  خبرداد:

وی گفت:  این سایت انباری با هدف تامین و تدارک نهاده های کشاورزی شامل  انواع کود  شیمیایی  یارانه ای مورد نیاز کشاورزان استان با هدف افزایش تولید و کشاورزی پایدار راه اندازی شده است.

 وی  تصریح کرد:  تاکنون کود های  شیمیایی یارانه  ای در 6  سایت انبار امانی  و تحت پوشش این  شرکت شامل انبار  سازمانی  گرگان،  انبار قرق، انبار نودیجه، انبار کردکوی، انبار  فاضل آباد و انبار گنبد ذخیره سازی  می شد که  با راه اندازی  فاز جدید انبار  ذخیره سازی  به   تعداد 7  انبار  افزایش  یافت.

سید صمد ضیائی این نویدرا به کشاورزان داد که با  شروع اجرای برنامه کشت قراردادی از اول مرداد ماه سال جاری، کود های  شیمیایی مورد نیاز کشاورزان  در زمان مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب به آن ها عرضه شود.

وی همجنین یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت را جلوگیری از ورود نهاده های تقلبی به بازار دانست  که با این وجود با سابقه درخشانی که این شرکت دارد، کشاورزان استان گلستانی می توانند با اطمینان خاطر از این نهاده ها استفاده کنند

اخبار برگزیده