راه اندازی فاز جدید انبار ذخیره سازی کود شیمیایی به ظرفیت 2000 تن در مناطق شرق شهرستان کلاله استان گلستان


تاریخ ارسال :

۴ مرداد ۱۴۰۲

راه اندازی فاز جدید انبار  ذخیره سازی  کود شیمیایی  به ظرفیت 2000 تن  در  مناطق شرق شهرستان  کلاله  استان  گلستان

به گزارش  روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی  کشاورزی استان گلستان



 سید صمد  ضیائی  مدیر  شرکت خدمات  حمایتی  کشاورزی  استان  گلستان از راه اندازی  فاز جدید انبا زذخیره  سازی کود های  یارانه  ای به ظرفیت2000 تن  در انبار مدیریت جهاد کشاورزی  شهرستان  کلاله  خبرداد:

وی گفت:  این سایت انباری با هدف تامین و تدارک نهاده های کشاورزی شامل  انواع کود  شیمیایی  یارانه ای مورد نیاز کشاورزان استان با هدف افزایش تولید و کشاورزی پایدار راه اندازی شده است.

 وی  تصریح کرد:  تاکنون کود های  شیمیایی یارانه  ای در 6  سایت انبار امانی  و تحت پوشش این  شرکت شامل انبار  سازمانی  گرگان،  انبار قرق، انبار نودیجه، انبار کردکوی، انبار  فاضل آباد و انبار گنبد ذخیره سازی  می شد که  با راه اندازی  فاز جدید انبار  ذخیره سازی  به   تعداد 7  انبار  افزایش  یافت.

سید صمد ضیائی این نویدرا به کشاورزان داد که با  شروع اجرای برنامه کشت قراردادی از اول مرداد ماه سال جاری، کود های  شیمیایی مورد نیاز کشاورزان  در زمان مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب به آن ها عرضه شود.

وی همجنین یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت را جلوگیری از ورود نهاده های تقلبی به بازار دانست  که با این وجود با سابقه درخشانی که این شرکت دارد، کشاورزان استان گلستانی می توانند با اطمینان خاطر از این نهاده ها استفاده کنند