اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی؛

 

مهندس عطایی مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان به همراه مهندس آوان مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با حضور در شهرستان فریمان با مدیریت جهاد این شهرستان دیدار و از انبار امانی شرکت خدمات حمایتی بازدید نمودند.

مهندس عطایی در دیدار با مدیریت جهاد فریمان ضمن تشکر از همیاری و همکاری این مدیریت با کارگزاران شرکت گفت: تعامل میان دستگاه های زیرمجموعه وزارت موجب رونق بخش کشاورزی خواهد شد.

مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در بازدید از شهرستان فریمان با اشاره به افزایش 27 درصدی کود نسبت به سال گذشته گفت: خوشبختانه با وجود شبکه بزرگ کارگزاران در شهرستان ها مشکلی در خصوص توزیع کود به کشاورزان نداریم.

مهندس عطایی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت کارگزار شرکت خدمات حمایتی در شهرستان فریمان بیان داشت: بخش اعظمی از کارگزاران شرکت، تعاون روستایی می باشند که این مهم، موجب اطمینان بیشتر و صحت انجام کار می باشد.

مدیریت استان در ادامه با بیان اینکه با وجود گستردگی سطح کشت و مناطق کشاورزی وسیع در فریمان اظهار داشت: خوشبختانه کارگزار این شهرستان در هر سه کود خرید خوبی داشته و توانسته سهمیه شهرستان را به میزان قابل قبولی خریداری و بین کشاورزان توزیع نماید.

وی همچنین با اشاره به تفاهم نامه شرکت با 247 تولید کننده داخلی در کشور افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با انعقاد قرارداد با شرکت های تولید کننده توانسته انواع تولیدات را در سبد کودی کشاورزان قرار دهد، این مهم به کارگزاران ابلاغ شده و کشاورزان می توانند علاوه بر کودهای یارانه ای کودهای غیر تکلیفی را نیز از محل کارگزاران دریافت نمایند.

مهندس آوان مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی نیز با بیان اینکه همه عضو یک خانواده هستیم گفت: با تعامل و همیاری می توان به سیاست های ابلاغی وزارت دست یافت.

مهندس آوان شبکه بزرگ تعاون روستایی در سطح استان را مهم دانست و افزود: این شبکه می تواند کمک بزرگی در بخش های توزیع کود و تنظیم بازار محصولات کشاورزی به صورت هوشمند انجام دهد.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: حمایت از کشاورزان برای رسیدن به تولید بهتر و همچنین فروش محصولات کشاورزی و پشتیبانی در حوزه تولید در دستور کار قرار دارد.

مهندس آوان از اهداف بسیار مهم شبکه تعاون روستایی را تامین و توزیع نهاده های کشاورزی عنوان کرد و افزود: تلاش داریم تا با حمایت و همکاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان نسبت به تامین به موقع نهاده های کشاورزی برای کشاورزان اقدامات لازم را انجام دهیم.

لازم به ذکر است مهندس عطایی مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با همراهی مهندس آوان مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از انبار امانی این شرکت در فریمان بازدید نمودند.

 

اخبار برگزیده