اخبار

گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی؛

 

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری به عنوان غرفه نمونه انتخاب شد.

مهندس عطایی سلامی مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در این رابطه گفت: تلاش همکاران و حضور مستمر در محل نمایشگاه جهت پاسخگویی به بازدیدکنندگان و همچنین همکاری با انجمن صنفی کارفرمایی کود خراسان موجب  کسب عنوان غرفه نمونه در زمینه جاذبه نمایشگاهی گردید.

وی ضمن تشکر از حضور مهندس وظیفه دان سرپرست حوزه مدیرعامل، مهندس سعیدی سرپرست مدیریت بازاریابی و امور مشتریان، مهندس قربانی کارشناس مسئول بازاریابی و امور مشتریان و مهندس کُرد کارشناس بازرگانی ستاد مرکزی تهران در افتتاحیه نمایشگاه بر توزیع عادلانه تاکید و کودرسانی به موقع به کشاورزان را مهم و حائز اهمیت دانست.

لازم به ذکر است هجدهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری روز چهارشنبه 19 بهمن ماه با حضور سردار نظری استاندار خراسان رضوی، دکتر قنبری ریاست سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی و مهندس عطایی مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و دیگر مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد افتتاح گردید و تا روز 22 بهمن ادامه داشت که در خاتمه از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان غرفه نمونه با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

 

اخبار برگزیده