اخبار

حبیب اله حسام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با اهداء لوح تقدیر در جلسه مشترک با نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی از کمیته دیسکاشن هواشناسی کشاورزی گلستان تقدیر و تشکر نمود.

بدین منظور، جلسه ای با حضور نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی استان و حبیب اله حسام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و اعضاء کمیته  فنی هواشناسی کشاورزی در محل هواشناسی گلستان برگزار گردید.

در ابتدا حسام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان به نتایج بسیار ارزنده و مفید توصیه های  فنی کشاورزی جلسات دیسکاشن هواشناسی کشاورزی  برای بهره برداران اشاره نموده و افزود: بکارگیری توصیه ها و پیش بینی های وضعیت جوی در فرایند تولیدات کشاورزی باعث افزایش تولید خواهد شد ضمن اینکه از مصرف بی رویه کود و سم در کشاورزی جلوگیری نموده و هزینه های  تولید را کاهش می دهد .

در ادامه جلسه داداشی مدیر کل هواشناسی نیز از حضور مستمر و فعا ل اعضاء کمیته دسیکاشن در جلسات هفتگی( دوبار در هفته) تقدیر و تشکر نموده و تصریح نمود : استان گلستان جزو استان های با سابقه ، برتر و فعال در برگزاری جلسات دیسکاشن می باشد .

 در پایان این نشست مشترک حسام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با اهداء لوح تقدیر به اعضاء کمیته هواشناسی کشاورزی از زحمات کارشناسان فعال در این عرصه قدردانی نمود ند.