مجتمع شیمیایی آبیک وابسته به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی درنظردارد نسبت به فروش مقدار17790کیلوگرم تکنیکال سم تتردایفون ، 19427 کیلوگرم تکنیکال سم متالدهاید، 11989 کیلوگرم حلال تترالین ، 250000کیلوگرم حلال کاروماکس و 115000کیلوگرم حلال سیکلوهگزانون بصورت یکجا یا جداگانه ازطریق مزایده عمومی دربسترسامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید . کلیه مراحل بارگذاری ازدریافت اسناد ، ارائه نرخ های پیشنهادی ، بازگشائی پیشنهادات و...در بستر سامانه فوق الذکربه آدرس www.setadiran.ir انجام خواهدشد ولازم است شرکت کنندگان درصورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام درسایت مذکور ودریافت گواهی امضاء الکترونیکی (توکن) را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.
1- شماره فراخوان وتاریخ انتشار مزایده درسامانه : 1003001465000004روز شنبه مورخه 1403/9/10
2- نام ونشانی برگزار کننده مزایده : شرکت خدمات حمایتی کشاورزی – مجتمع شیمیایی آبیک به نشانی : کیلومتر 50 اتوبان کرج – قزوین روبروی کارخانه سیمان آبیک جنب شرکت فراسا(سیپورکس)
3- هزینه خرید اسنادمزایده : مبلغ 000/500ریال می باشد که ازدرگاه بانکی موجود در سامانه تدارکات الکترونیک دولت انجام می گردد.
4-مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده ازسامانه : از روز شنبه مورخه1403/9/10تاساعت 19 روز چهارشنبه مورخه1403/9/14
5- آخرین مهلت ارائه پاکات پیشنهادی (بارگذاری در سامانه) : تا ساعت 19 روز شنبه مورخه1403/9/24
6-زمان بازگشائی پیشنهادات : روزیکشنبه مورخه1403/9/25ساعت 10 صبح
7- مبلغ واریزی تضمین جهت شرکت در فرایندارجاع کارکه بایستی به دو صورت ضمانتنامه بانکی و یا پرداخت نقدی )فیش واریزی)به شماره حساب 250100004001039704005791- IRنزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام خزانه داری کل از طریق دستور پرداخت ساتنا یا پایا با شناسه واریز سی کاراکتری321039777263500650100000000006 پرداخت نمایند بشرح ذیل می باشد:
-تکنیکال سم تترادیفون :3/469/050/000 ریال
-تکنیکال سم متالدهاید: 2/136/970/000 ریال
-حلال تترالین : 767/296/000 ریال
-حلال کارماکس: 4/900/000/000 ریال
-حلال سیکلوهگزانون :4/827/000/000ریال
8- آدرس و تحویل اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار پاکت ( الف ) علاوه بر بارگذاری در سامانه ، بایستی بصورت فیزیکی و در پاکت دربسته و ممهور ، حداکثر یکساعت قبل از زمان بازگشائی پاکات مورخه 25/9/1403به دفترکمیسیون معاملات مزایده گزار در نشانی فوق الذکر تحویل و رسید دریافت شود.
9- متقاضیان شرکت در مزایده می توانند درروز های اداری ازساعت 7.30 تا 13 روزیکشنبه مورخه 1403/9/11لغایت روزشنبه مورخه 1403/9/24 ازمواد موضوع مزایده بازدید و نمونه برداری نمایند .
ضمنا" جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید ضمن تماس با شماره تلفن 6-45367285-026به آدرس اینترنتی شرکت www.assc.ir وآدرس پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات http://iets/mporg.ir نیز مراجعه و یا شماره تلفن 1456 تماس حاصل فرمائید