میز خدمت یکی از شاخصای مهم در بهبود کیفیت خدمت رسانی به کارگزاران، کشاورزان و بهره برداران است
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی،
محمود پورخلیل مسئول میز خدمت الکترونیکی این مدیریت با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای دستورالعمل " حقوق شهروندی در نظام اداری" و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و ارتقاء رضایتمندی و اعتماد کارگزاران، کشاورزان و بهره برداران، اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه بصورت مستمر توسط کارشناسان این مدیریت ارائه میشود.