به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،
دکتر صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان از عملکرد حوزه اداری ، مالی و کمیسیون معاملات استان در آذرماه 1399 به شرح ذبل خبر داد:
-پاسخ به مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی ارجایی به حوزه اداره مالی و اداری به تعدادحدود 156 مورد
-انجام خدمات امور رفاهی کارکنان شامل جمع آوری هزینه های بیمه تکمیلی و ارسال آن به بیمه دی و همچنین تعویض دفاتر درمانی
-پیگیری قرارداد تعمیرات ساختمان مهمانسرا از ستاد و تبادل آن با پیمانکار
-پیگیری قرارداد عملیات بوجاری بذور برنج از ستاد و تبادل آن با پیمانکار
-پیگیری قرارداد امور خدماتی و پشتیبانی از ستاد و تبادل قرارداد با پیمانکار
-پیگیری در خصوص الحاقیه افزایش دستمزد و مسکن قرارداد امور خدماتی و پشتیبانی از ستاد برای امضاء نهایی که متاسفانه تا کنون منجر به نتیجه نشده است.
-انجام کارهای مربوط به میز خدمت در استان با هماهنگی اداره ارزیابی ستاد
-هم اندیشی در خصوص کارهای کمیسیون معاملات با دبیران کمیسیون معاملات استانهای مازندران، گلستان ، سمنان به عنوان دبیر معین استانهای مذکور و همچنین سایر استانها در خصوص چگونگی انجام برگزاری مناقصات و استعلام ها از طریق سامانه ستاد
-کنترل و نظارت بر کارهای کار پردازی و استعلامهای داخلی و نظارت بر انجام استعلام از طریق سامانه ستاد
-ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت کار کردکارکنان به حوزه مدیریت در حدود 26 مورد
-احصاء مشکلات و نیاز های اینیه های استان و انعکاس آن به مدیریت
-برگزاری جلسات کمیسیون معاملات و کارگروه مالی به اداری و تنظیم صورتجلسه آنها به ترتیب 0 و 1 مورد
-نظارت بر قراردادهای امور خدماتی و پشتیبانی ، خدمات خودروئی و ساختمانی
-پیگیری وصول مطالبات شرکت خصوصاً در خصوص پرونده آقای قره خانی
-پیگیری ادامه کارها در خصوص سند تک برگی انبار رضوانشهر
-پیگیری و انجام کارهای مربوط به مسکن کارکنان شاغل و بازنشسته و شرکتی از ستاد
-مشارکت در انجام کارهای ارجاعی سایر واحد ها