روابط عمومي شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان قزوين:
میز خدمت در جهت رفاه ارباب رجوع و پرهیز از سرگردانی های آنان در راهروهای شرکت و ... تشکیل شده تا بیشتر امور ارباب رجوع در اسرع وقت توسط مسئول میز خدمت انجام پذیرد.
اهم فعالیت های انجام یافته توسط میز خدمت به شرح ذیل اعلام می گردد؛
1- انجام راهنمایی ارباب رجوع بصورت روزمره جهت پرهیز از سرگردانی ایشان
2- راهنمایی و هدایت کارگزاران شرکت جهت تسهیل کارهای جاری و پرهیز از بروکراسی اداری.
3- ارائه پیشنهادات کاربردی برای توزیع نهاده های کشاورزی از مبدا و انبارهای سازمانی به مقصد انبار کارگزاران.
4- راهنمایی و تنویر داوطلبان مشارکت در امور خدمات کشاورزی و اخذ نمایندگی و کارگزاری
5- مشارکت در امر تفهیم کشاورزان و تاکید بر لزوم مصرف کود های شیمیایی بر اساس نتایج تجزیهخ خاک و توصیه های کارشناسی.
6- تاکید بر تماس ارباب رجوع با شرکت (باشگاه کشاورزان- سامانه 1559) از طریق تماس بمنظور کاهش اتلاف وقت ایشان در امر عبور و مرور.
7- هدایت مراجعین بخش کشاورزی جهت تأمین نهاده ها به سوی کارگزاران و فروشندگان مجاز.
8- کمک به کشاورزان مسن و آسیب پذیر در تردد در طبقات شرکت خدمات حمایتی در جهت سلامت و رضایت مندی ایشان.
9- عندالزوم انجام کارهای پیش بینی نشده جهت امور مراجعین و تسهیل در سرعت توزیع نهاده های کشاورزی