اخبار

به گزارش رابط روابط عمومی مدیریت بازاریابی و فروش

محمد مهدی سعیدی مدیر بازاریابی و فروش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در حضور جمعی  از تولید کنندگان حاضر در همایش بازاریابی کود گفت :بازاریابی کود، به ویژه در زمینه کودهای شیمیایی و ریزمغذی، شامل استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی است که برای ترویج و فروش این محصولات به کشاورزان و شرکت‌های کشاورزی به کار گرفته می‌شود.ایشان در ادامه به اهمیت شناخت بازار اشاره کرد و افزود : مهم است که شرکت‌های تولیدکننده کود تحقیقات بازار انجام دهند تا نیازهای خاص کشاورزان در مناطق مختلف را بشناسند. این شامل شناخت نوع محصولات کشاورزی کشت‌شده، شرایط خاک، و چالش‌های محلی می‌شود.سعیدی در آخر  تولید کنندگان طرف تفاهم نامه با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را به ارائه پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش  توصیه کرد که  می‌تواند رضایت  کارگزاران و وفاداری آنها به برند را افزایش دهد.