اخبار

به گزارش رابط روابط عمومی مدیریت بازاریابی و فروش

محمدمهدی سعیدی مدیر بازاریابی و فروش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت:  در سالجاری برنامه  مدیریت بازاریابی و فروش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بر تعامل تولید کنندگان کود های کشاورزی با کشاورزان پیشرو استان ها  بوده است . در این جهت  تا کنون بیست و هفت  همایش تخصصی  در ساسر کشور  با هدف  بازاریابی و فروش کود های با استاندارد و با کیفیت  برگزار شده که باعث افزایش آگاهی کشاورزان و معرفی کودهای به روز  شده است .

ایشان افزودند: شرکت خدمات حمایتی در نه ماهه نخست سال با حدود نود تولید کننده تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است که در مجموع سبد کودی غیر یارانه ای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به حدود هزارو دویست قلم کود  می رسد.