به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،
حسن همتی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان از برگزاری 25 جلسه ارتباط مردمی در هفته گذشته جهت پاسخگویی چهره به چهره با کارگزاران و بهره برداران نهاده های کشاورزی در دفتر مدیریت این شرکت خبر داد.
همتی تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی در ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز ارتباطات مردمی دانست و اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با مردم فرصت مناسبی است که مطالبات مردمی را متوجه شده تا ضمن رفع آنها بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.