اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران ؛

در ادامه نشست های حضوری با شرکت های تولید کننده کودهای کشاورزی ، جلسه هم اندیشی با شرکت فن آوری زیستی طبیعت گرا ( بایوران )،شرکت خرم بهار آتیس ودبیر انجمن کودهای آلی وزیستی کشاورزی در محل مدیریت استان تهران برگزار شد.

دکترعلی محمد حسینی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران در این جلسه با اشاره به سیاست های حمایتی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت : بر اساس بندهای تفاهم نامه تولید کنندگان می توانند برای معرفی تولیدات خود از طریق کارگزاران توزیع نهاده ها نسبت به برگزاری همایش ها و کارگاههای آموزشی و اجرای مزارع پایلوت اقدام نمایند و در این خصوص مدیریت استان با هماهنگی مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها و کارگزاران مربوط مقدمات اجرایی شدن برنامه ها را فراهم می نمایند .

 عضو هیات مدیره شرکت کودهای آلی وزیستی نیز با تشکر از دعوت به عمل آمده افزود : ما پروژهای زیادی در سطح مزارع اجرا نموده ایم و با تجربیات به دست آمده آماده اجرای برنامه های آموزشی و ترویجی و تبلیغی هستیم ، در این جلسه مقرر گردید برنامه ها تنظیم و در نیمه دوم سال جاری و سالهای آتی به اجرا درآید .

دو شرکت خرم بهار اتیس و بایوران نیز آمادگی خود را برای توسعه همکاریها اعلام داشتند و در خواست ارتباط گیری با کارگزاران استان شدند .