اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان(جیرفت)،

محمد شریفی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب استان کرمان از توزیع  1000  تن کود کشاورزی ازته در نیمه اول  مهر ماه 1403 از مبدا مرودشت در شهرستانهای رودبار جنوب و قلعه گنج  خبر داد.

شریفی گفت: کود یکی از عوامل مهم در تولید محصولات کشاورزی است ونقش بسیار مهمی در افزایش عملکرد و کیفیت محصولات دارد،همچنین استفاده از کود مناسب، بهبود خاک و افزایش تغذیه گیاهان، افزایش عملکرد و کاهش ضایعات محصولات را نیز فراهم می‌کند.

 وی اضافه کرد: بنابراین اعطای کود به کشاورزان به عنوان یک یارانه موثر برای حمایت از تولید کشاورزی و افزایش بهره‌وری در زمینه کشاورزی محسوب می‌شود، و با توجه به اینکه کودهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یارانه ای است و با پرداخت این یارانه توسط دولت به دست کشاورز می رسد ؛ به کشاورزان توصیه می‌شود جهت افزایش کمیت و کیفیت محصولات تولیدی از تغذیه گیاهی غافل نشوند.

شریفی افزود: بر همین اساس کودهای تأمین، تدارک و توزیع شده توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از کیفیت لازم مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار هستند و کشاورزان می‌توانند با آسودگی خاطر کود کشاورزی مورد نیاز خود را با نام و نشان این شرکت از کارگزاری‌ها و عاملین فروش ما در منطقه جنوب استان کرمان تهیه کنند.