اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان،

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان از توزیع بیش از 15هزار و 800 تن انواع کودکشاورزی شامل کود ازت،فسفات و پتاس، بین کشاورزان شهرستانهای شمال استان برای کشت محصول گندم و جو خبر داد.

محمد محسن قاسمی گفت: کودهای کشاورزی در سال زراعی (1403-1402) از انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان و مبادی ها برای کارگزاران تامین تا بین کشاورزان منطقه برای کشت محصول گندم و جو توزیع شود.

وی اظهار کرد: کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی با مراجعه به مرکز خدمات جهادکشاورزی مربوطه می‌توانند باثبت سطح زیرکشت ونوع محصول خود در سامانه پهنه بندی، از سهمیه کود خود مطلع شوند وبا صدور حواله الکترونیک از طریق سامانه کنترل و پایش موادکودی از کارگزاران رسمی این شرکت در شهرستان‌ها نسبت به خرید کود مورد نیاز خود با قیمت مصوب اقدام نمایند.

قاسمی در ادامه بیان کرد: خط قرمز ما در برنامه تأمین و تدارک نهاده‌های کشاورزی، کیفیت آنها است و فرآیند کنترل کیفیت در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که از کارخانه‌های تولیدی تا شبکه کارگزاری‌ها را در بر می‌گیرد، به طور سیستماتیک اجازه ورود و توزیع کودهای کم کیفیت را نمی‌دهد.