اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

محمد برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان گلستان از مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و همکاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به پاس ارج نهادن از زحمات آن شرکت در کسب رتبه عملکردی بین دستگاههای اجرایی ورزات جهاد کشاورزی ، تقدیر و تشکر نمود.

 

متن تقدیر به شرح ذیل می باشد:

 

برادر گرامی جناب آقای حمید رسولی

مدیر عامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

با سلام  و احترام                     

توسعه و تعالی بخش کشاورزی در گرو تلاش خستگی ناپذیر و اراده مصمم تلاشگرانی است که  همواره خدمت در این بخش را عبادت و مقدس می دانند و عاشقانه از هرفرصتی، با سلاح و پشتکار آراسته به اخلاق و وجدان کاری، افتخارات بالنده ای را در عرصه خدمت رسانی به کشاورزان عزیز و تحقق اهداف سازمانی به ثبت می رسانند.بدینوسیله در پی موفقیت این شرکت دربین دستگاههای اجرایی کشور به عنوان دستگاه برتر در شاخص استقرار چرخه بهره وری ،از تلاش های ارزنده جنابعالی و کارکنان خدوم آن، در اجرای سیاست ها و برنامه های دولت مردمی و شهید خدمت قدردانی می نمایم و این لوح تقدیر، تقدیم شما می گردد.

 امید است در سال ((جهش تولید با مشارکت مردم)) همواره با کوشش بیشتر گامهای بعدی تان را نیز، قرین پویایی و پایایی بدارد. از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت تداوم حضور و تاثیر گذار آن بزرگواران در راستای دستیابی به اهداف عالیه و توسعه پایدار کشاورزی را مسئلت دارم.