اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام:

سیامک بیگی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام از تامین و توزیع867 تن  و 60 کیلوگرم کود کشاورزی اوره برای محصولات زراعی و باغی استان ایلام در تیر ماه خبر داد.

 سیامک بیگی با اشاره به اینکه اوره بعنوان پرکاربرد ترین کود بخش کشاورزی ایلام همواره دارای جایگاه و اهمیت بسیار بالا در تامین سبد کودی کشاورزان استان است، تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون مقدار 2 هزار و 976 تن و 223 کیلوگرم اوره در استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی های صورت گرفته تمامی نیاز کودهای اوره در ایلام در کمترین زمان ممکن تامین شد، گفت: در حال حاضر تمامی نیازهای کودی در زمینه کود اوره از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام تامین و براساس صدور حواله الکترونیک و سهمیه های تعریف شده به دست کشاورزان هر منطقه خواهد رسید.

بیگی خاطر نشان شد از ابتدای سالجاری تاکنون 3هزار و 189 تن و 917 کیلوگرم  انواع کود کشاورزی  شامل اوره ,پتاس و فسفات در استان ایلام توزیع شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام اضافه نمود از این مقدارکود توزیع شده در  استان مقدار 1هزار و 454 تن و 813 کیلوگرم انواع کود کشاورزی در سطح شهرستان دهلران توزیع شده است.