اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی؛

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی اعلام کرد: به تمامی محصولاتی که از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان الگوی کشت تعیین شده باشند، کودهای یارانه ای اختصاص داده می شود.

حسین عطائی سلامی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 34 هزار تن انواع کودهای کشاورزی ازته، فسفاته و پتاسه در استان توزیع شده است.

به گفته این مقام مسئول، از این مقدار کودهای توزیع شده، بیش از 31 هزار تن ازته، 1 هزار و 762 تن پتاسه و 1 هزار و 347 تن فسفاته بوده که از مبادی حمل و پتروشیمی‌ها و همچنین از محل ذخیره انبارها، از طریق شبکه بزرگ کارگزاران استان به مقصد 185 کارگزار شرکت در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه این شرکت توانسته با توجه به پراکندگی جمعیت در شهرستان های استان با کارگزاران امین و مورد اعتماد قراردادهایی را منعقد تا به هنگام توزیع کود، کشاورزان از خدمات مورد نیاز بهره مند شوند، عطایی در ادامه با اشاره به برگزاری دو جلسه کمیته فنی استان در سال جاری اظهار داشت: با توجه به درخواست های کشاورزان منطقه و بازدیدهای میدانی، امسال با 24 کارگزار جدید به منظور تامین به موقع کود و دسترسی آسان کشاورزان منطقه، در شهرستان های مشهد، سرخس، خواف، نیشابور، چناران، فریمان و ... قرارداد منعقد شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در ادامه با اشاره به بهره برداری وب سرویس شاهکار در وزارت جهاد کشاورزی، خاطر نشان کرد: این سرویس در راستای اجرای قوانین پولشویی، بررسی آنلاین عملکرد کارگزاران، پیشگیری از وقفه در خدمت رسانی به کشاورزان، پایش و کنترل صحت توزیع کارگزاران راه اندازی گردید.

 

اخبار برگزیده