اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد،

با آغاز فصل گرم سال و افزایش نیاز کشاورزان به سموم کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد اقدام به تامین و توزیع 4 هزار لیتر انواع سموم مورد نیاز کشاورزان از ابتدای سال ، تاکنون در سراسر استان نموده است.

در راستای حمایت از کشاورزان و تولید محصولات کشاورزی سالم، این شرکت نسبت به تامین و توزیع انواع سموم دفع آفات، بیماری ها و علف کش ها در بین کشاورزان استان اقدام نموده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد در این خصوص اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش فعالیت آفات و بیماری ها در مزارع کشاورزی، توزیع سموم کشاورزی به صورت منظم و به موقع در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر تمامی نیاز کشاورزان استان به سموم کشاورزی از طریق شبکه کارگزاری های این شرکت در سراسر استان تامین و توزیع می شود و سموم قابل توزیع عبارت است از :

1-      فیپرونیل گرانول

2-      کارتاپ گرانول

3-      روغن ولک

4-      پروپارژیت

5-      دلتامترین

6-      پرمترین

7-      سایپرمترین

8-      زولون

9-      تاپیک

10-  دورسبان(کلروپیریفوس)

وی همچنین از کشاورزان استان خواست، با رعایت اصول فنی و به کارگیری توصیه های کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و حفظ نباتات استان ، از سموم به طور صحیح و به اندازه مورد نیاز استفاده کنند تا ضمن حفظ سلامت محصولات، از بروز هرگونه مخاطره زیست محیطی نیز جلوگیری شود.

گفتنی است: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد به عنوان یکی از متولیان اصلی تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در استان، نقش مهمی در حمایت از کشاورزان و تولید محصولات کشاورزی سالم ایفا می کند.

اخبار برگزیده