اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

جلسه دیدار و گفتگوی خانواده بزرگ جهادکشاورزی استان گلستان با آیت الله سیدمحسن طاهری نماینده مردم شریف استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دفتر ایشان برگزار شد.
 
در این نشست آیت الله سیدمحسن طاهری در سخنانی از حضور و ارائه گزارش مدیران خانواده جهادکشاورزی استان و از تلاش و همت ایشان با توجه به نقش بسیار مهمی که در تولید محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی بر عهده دارند تقدیر و تشکر کرد.
نماینده مردم شریف  استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش با اشاره به لزوم رفع مشکلات کشاورزان و لزوم تلاش و پیگیری برای وصول مطالبات کشاورزان تاکید کرد در دولت مردمی و جهادی آیت الله رییسی مشکلات زیرساختی مردم باید شناسایی، رسیدگی و حل شود.
 
در ابتدای این نشست که دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، حجت الاسلام سائری مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونین، مدیران ستادی و مدیران کل دستگاههای تابعه حضور داشتند، رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به معرفی خانواده بزرگ و اثرگذار در تولید و اشتغال جهادکشاورزی استان پرداخت و گفت: ۱۴ دستگاه زیرمجموعه جهادکشاورزی هستند و ۲۶ درصد تولید ناخالص استان از بخش کشاورزی حاصل می شود.
 
وی در ادامه گزارش جامعی از شرایط فعلی بخش کشاورزی استان ارائه کرد و به تشریح عملکرد، دستاوردها و موفقیت های  این بخش پرداخت.
 
دکتر برزعلی کسب رتبه اول جوجه ریزی در اسفند ماه در استان گلستان را با ۱۷ میلیون قطعه، کسب رتبه اول کشت قراردادی گندم در سال گذشته، رتبه اول تولید گوشت گرم مرغ، رتبه اول در جذب بودجه استانی در کشور، رتبه سوم توسعه گلخانه ها، پایه گذاری زنجیره لبنیات در شمال کشور برای اولین بار، راه اندازی زنجیره نوغانداری در شرق استان برای اولین بار، کسب رتبه اول جذب تسهیلات مکانیزاسیون و .....را از جمله دستاوردها و موفقیت های سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به همت و تلاش مدیران، کارشناسان و کشاورزان سختکوش استان برشمرد.
 
در ادامه هر یک از معاونین، مدیران ستادی و مدیران کل به تشریح فعالیتها و عملکرد مجموعه تحت مدیریت پرداختند.

اخبار برگزیده