مقالات
-
دانش مدیریت ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹چگونه ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشیم
-
دانش مدیریت ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹رازهای فروش موفق
-
دانش مدیریت ۱۸ آذر ۱۳۹۸تکنیک های مذاکره حرفه ای برای ساماندهی معامله های کاری
-
دانش مدیریت ۸ آبان ۱۳۹۸تاثیر هوش مصنوعی بر مدیریت ارتباط با مشتری
-
دانش مدیریت ۲۵ خرداد ۱۳۹۸101 راهکار مدیریت زمان برای افزایش بهرهوری در کار(12)
-
دانش مدیریت ۲۱ فروردين ۱۳۹۸پذیرش ریسک بزرگ کوکاکولا برای ارتباط مستقیم با مشتری
-
دانش مدیریت ۱۹ فروردين ۱۳۹۸5 نکته برای بهبود ارتباط با مشتری از طریق رسانه های اجتماعی
-
دانش مدیریت ۲۷ اسفند ۱۳۹۷جان تازه کسبوکار با تغییر استراتژی
-
دانش مدیریت ۱۸ اسفند ۱۳۹۷آیا مدیر عامل باید وقت بیشتری صرف تعامل مستقیم با مشتریان کند؟
-
اقتصاد کشاورزی ۱۵ آبان ۱۳۹۷آثار توسعه شبكه هاي مجازي در توسعه فناوري در جامعه روستايي
-
دانش مدیریت ۱۵ مهر ۱۳۹۷هفت روش افزایش خرید مشتریان
-
دانش مدیریت ۲۵ شهريور ۱۳۹۷رهبران موفق چطور از دیگران می آموزند
-
کتاب های کشاورزی و مدیریت ۲۳ خرداد ۱۳۹۷داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
-
دانش مدیریت ۱۹ خرداد ۱۳۹۷آشنایی با قوانین زبان بدن در ارتباطات و مذاکرات
-
دانش مدیریت ۱۳ خرداد ۱۳۹۷داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری