اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

محمدمهدی سعیدی در سفر به استان گلستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری آریا اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی را که شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور در دستور کار دارد، برگزاری همایش یک‌روزه آموزشی، ترویجی و معرفی سبد محصولات کودی است.

وی با بیان اینکه اینگونه همایش‌ها به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی انجام می‌شود تا کشاورزان و کارگزاران با جدیدترین کود‌های تولیدی شرکت‌کنندگان داخلی آشنا شوند،

ادامه داد: فعالان در حوزه کشاورزی، می‌توانند کود‌های باکیفیت را از نمایشگاه‌های برگزار شده در حاشیه این همایش‌ها انتخاب و بدون واسطه خریداری و در مزارع و باغات خود استفاده کنند.

مدیر امور بازاریابی و مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور با اشاره به اینکه در این نمایشگاه، کود باکیفیت و دارای نشان استاندارد با قیمت کارخانه و مستقیم در اختیار کشاورز قرار می‌گیرد که به سود کشاورز و تولید کشور است، افزود: سعی شرکت بر این است با برگزاری این همایش‌ها دست واسطه‌ها در عمل کوتاه شود.

وی خودکفایی کود‌های کشاورزی، حمایت از شرکت‌های تولیدکننده کود‌های شیمیایی، ارتقای دانش کارگزاران، کشاورزان و باغداران در دیدار چهره‌به‌چهره با تولیدکنندگان این عرصه و همچنین آشنایی با تازه‌ترین کود‌های کشاورزی تولید داخلی را از دیگر اهداف برگزاری این همایش دانست.

و خاطرنشان کرد: بدون شک استفاده از سایر کود‌های شامل مواد آلی، زیستی و... برای بهره وری و سلامت محصولات کشاورزی بسیار مناسب است.

 لینک خبر:

https://www.aryanews.com/news/20240901090946438/