اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

 حمید هزار جریبی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی  استان گلستان،این شرکت همواره خود را مقید به ارائه خدمت بی منت به کشاورزان دانسته و در هر حال حامی کشاورزان در تامین و توزیع   نهاده های کشاورزی با رعایت مولفه های تاثیرگزار تامین و توزیع به موقع، به هنگام ، سهل و آسان و اقتصادی می باشد:

1-این شرکت  بر کیفیت بسیار بالای نهاده های کشاورزی (کودهای کشاورزی) اصرار داشته و آن را خط قرمز خود در هر شرایطی می داند.

2-شبکه خدمت رسانی به کشاورزان در این شرکت  کاملاً براساس نیازهای کشاورزان هر منطقه تعریف شده و بطوریکه حتی در دورترین مناطق روستایی کشور هم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی دارای کارگزار توزیع تعاونی و یا خصوصی تحت پوشش می باشد.

3-این شرکت  علیرغم آنکه از نظر ستادی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی است اما دارای شبکه کارگزاری خدمت رسانی نهاده ای به کشاورزان می باشد و در راه خدمت به کشاورزان با انتخاب و بکارگیری بخش خصوصی و تعاونی های علاقه مند هزینه های دولتی تامین و توزیع کودهای کشاورزی در بین کشاورزان متقاضی را در این بخش به حداقل ممکن تقلیل داده است.

4-مجموعه مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی وارث مجموعه ای خدمت رسان به کشاورزان با سابقه حدود یک قرن می باشند

7-یکی دیگر از شاخص های برتری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی انجام وظایف دشوار و سنگین با کمترین هزینه و حداقل نیروی انسانی می باشد .

10- علیرغم ماهیت شرکتی و تجاری بودن آن به هیچ عنوان به دنبال سودآوری و درآمدزایی نیست بلکه هدف نهایی آن فقط و فقط خدمت، خدمت و باز هم خدمت به کشاورزان عزیز و سختکوش کشورمان است.

اخبار برگزیده