اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی  کشاورزی استان گلستان

حمید هزار جریبی مدیر  شرکت  خدمات حمایتی کشاورزی  استان،  با توجه  به مصوبه کمیته  فنی  بذراستان  و دستور موکد مدیر عامل  محترم  شرکت خدمات  حمایتی  کشاورزی کشور و ریاست محترم  سازمان  جهاد کشاورزی  استان  تمهیدات لازم  برای خرید تضمینی یذر سویا در سه سایت شرکت  دانه های روغنی گرگان، شرکت دانه های روغنی گنبد و اتحادیه تعاونی های روستایی شهرستان گرگان انجام  داده است.

.   در این  مهم    بازدید  از سایت خرید  و مذکراتی  با   مدیران شرکت  های  مذکور بعمل  آمد  و تصریح کرد : کارشناسان اداره پنبه و دانه های روغنی سازمان جهاد  کشاورزی استان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانهای گرگان و گنبد و شرکت خدمات حمایتی  کشاورزی در مراکز خرید مستقر  و فرآیند خرید را  نظارت کردند  بیش از1165 تن بذر سویا  از کشاورزان  تکثیری کار خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه مراکز خرید تضمینی با بسیج تمام امکانات، آماده تحویل گرفتن بذر دانه روغنی سویا بوده   و هر کیلوگرم بذر سویا از کشاورزان با توجه  به دستور العمل ابلاغی و استاندارد های  تعیین شده به‌صورت فیمت روزانه و شناور و مصوبه کمیته بذر استان از کشاورزان خریداری شده است.

وی حمایت از تولیدکننده و ایجاد تعامل در نظام تولید،  و افزایش سطح زیر کشت دانه روغنی در کشور و افزایش اتکا به تولید داخلی این محصول را می‌توان از اهداف مهم خرید این محصول عنوان کرد. تا با در نظر گرفتن تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی درون‌گرای برون‌زا جامه عمل پوشاند.

کلمات کلیدی : خرید تضمین سویا
اخبار برگزیده