اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

پیرو هماهنگی و دعوت بعمل آمده از از جمعی ازرؤسای ادارات در حوزه های اداری و مالی، بازرگانی  و حراست ، ، جلسه توجیهی به منظور تشریح مراحل انجام هزینه( خرج)در سازمانهای دولتی باحضور اعضاء مذکور در محل دفتر مدیریت شرکت برگزار شد ابتدای جلسه مدیریت شرکت توضیحات مبسوطی در مورد اختیار مراحل انجام هزینه(خرج) ارائه دادندوی در ادامه تصریح کرد:مراحل انجام هزینه به دوبخش، بخش مدیریت و بخش مالی تقسیم می شود: مراحل تشخیص، تعهد، تسجیل و صدور حواله را به طور کلی بخش مدیریت خرج نام گذاری می شود که توسط مقام تشخیص یا مدیر شرکت و یا کسانی که از طرف آنها تفویض اختیار دارند صورت می گیرد و مراحل تامین اعتبار، نظارت مالی و پرداخت را بخش مالی خرج می دانیم که توسط عامل ذیحساب شرکت یا مسئول مالی و یا کسانی تفویض اختیار می شوند به عمل می آیند در ادامه روسای ادارات به سوالات و ابهامات خوددر خصوص مراحل خرج و نحوه انجام آن پرداختند که توسط مدیریت شرکت پاسخ های لازم داده شددر خاتمه با رهنمود های مدیریت شرکت، تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

1- در خواست های اولیه در خصوص تعمیر و امکانات  مورد نیاز صورت گیرد تا پس از تامین اعتبار اجرایی گردد؛

2- صرفا خرید  کالا از شرکت ها و فروشگاههایی انجام گیرد که دارای فرم شماره1 دارایی و ثبت نام ارزش افزوده داشته باشند؛

3- ثبت گزارش خرید و فروش در راستای دستور العمل اجرایی ماده169قانون مودیان مالیاتی در سامانه TTMS)

 انجام گیرد(بصورت مصداقی شامل کد ملی، کد اقتصادی و ارزش افزوده و...)

کلمات کلیدی : جلسه مراحل انجام هزینه
اخبار برگزیده