اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

از ابتدای سال تا پایان مردادماه مقدار حدود سی و نه هزار تن کود شیمیائی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تامین تدارک شده که از این مقدار حدود بیست و نه هزار تن بین کارگزاران و بهره برداران توزیع شده است .

علیرضا رنجبرضرابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای سال تا پایان مردادماه مقدار حدود سی و نه هزار تن کود شیمیائی از مبادی به انبار سازمانی و انبار عاملین توزیع در شهرستانهای استان همدان حمل شده است .

ایشان با بیان این مطلب عنوان کرد از مقدار سی و نه هزار تن کود شیمیائی تأمین شده برای استان همدان، مقدار  حدود سی هزار تن کود شیمیائی اوره، مقدار حدود هفت هزار تن کود شیمیائی فسفاته و مقدار حدود 2000 تن آن کود شیمیائی پتاسه بوده است .

مهندس ضرابی اضافه کرد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تأمین و توزیع کود بطور شبانه روزی و حتی ایام تعطیل در تلاش است تا کود مورد نیاز کشاورزان به موقع ، سهل و آسان در اختیار آنها قرار گیرد. 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت این شرکت برای حمایت از کشاورزان با نظارت، پایش و رصد دقیق بر توزیع کودهای شیمیائی از ورود کودهای تقلبی به بازار جلوگیری کرده و کودهای سالم و با کیفیت را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد . مهندس ضرابی به کشاورزان و باغداران و بهره برداران توصیه کرد کود مورد نیاز خود را از کارگزاری ها و عاملین توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شهرستان های استان همدان تهیه و مورد استفاده قرار دهند .

اخبار برگزیده