به گزارش رابط روابط عمومی مدیریت اموراداری و منابع انسانی،
با توجه تقاضای برخی از استان ها مبنی بر اختصاص اتوماسیون اداری به کارگزاری های توزیع نهاده های کشاوری و لزوم بررسی موضوع از جنبه های مختلف، جلسه ای در مورخ 4 /12/97 با حضور کمیته ای متشکل از مدیر محترم نگهداری و توزیع (به عنوان متولی امور کارگزاری ها) مدیر محترم حراست، مدیر محترم امور اداری و منابع انسانی شرکت (متولی اتوماسیون اداری) و سرکار خانم رضازاده کارشناس شبکه راس ساعت 11 در دفتر مدیریت امور اداری برگزار و پس از بحث و بررسی مواردی به شرح ذیل مصوب گردید:
با توجه به اینکه در صورت اجرای اتوماسیون اداری برای کارگزاریها، این موضوع باعث بالا رفتن حجم اطلاعات (عکس و بروشور و...) و ایجاد بار ترافیک در سیستم اتوماسیون اداری شده و همچنین بدلیل نداشتن فایروال، امکان به خطر افتادن امنیت شبکه وجود دارد؛ لذا در حال حاضر ارتباط با کارگزاراری ها از طریق سیستم توزیع هوشمند نهاده های کشاورزی بهترین گزینه بوده و مقرر شد در راستای فراهم ساختن امکان اجرای دولت الکترونیک و حقوق شهروندی، واحد it مقدمات استفاده کامل از سیستم هوشمند را فراهم نماید.