به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان
دکتر صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان از عملکرد حوزه اداری مالی و کمیسیون معاملات استان گیلان در خرداد ماه سال 1400 به شرح ذیل خبر داد:
1-پاسخ به مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی ارجایی به حوزه امور اداری به تعداد حدود 150 مورد
2-انجام خدمات امور رفاهی کارکنان شامل جمع آوری هزینه های بیمه تکمیلی و ارسال آن به بیمه دی و همچنین تعویض دفاتر درمانی
3-پیگیری کارهای مربوط به استعلام تعمیرات تکمیلی ساختمان مامورسرا جهت پایان دادن به کار موضوع قرار داد
4-انجام کارهای مربوطه به مناقصه امور خدماتی و پشتیبانی و انتخاب پیمانکار و عقدقرار داد و ارسال قرارداد به تهران جهت امضاء نهایی
5-انجام کارهای مربوط به قرارداد مناثصه امور حفاظت فیزیکی و تهیه آن و ارسال به تهران جهت امضاء نهایی
6-پیگیری الحاقیه کمک رفاهی و افزایش مبلغ قرارداد امور خدماتی و پشتیبانی تا آمدن الحاقیه پس از امضاء از تهران به استان
7-انجام کارهای مربوط به میز خدمت در استان با هماهنگی اداره ارزیابی ستاد
8-کنترل و نظارت بر کارهای کارپردازی و استعلامهای داخلی و نظارت بر انجام استعلام های مربوط به امور اداری از طریق سامانه ستاد
9-احصاء مشکلات و نیازهای اینیه های استان و انعکاس آن به مدیریت
10-نظارت برقردادهای امور خدماتی و پشیبانی،خدمات خودروئی و ساختمانی و همچنین امور حفاظت فیزیکی
11-مشارکت در انجام کارهای ارجاعی سایر واحدها