به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،
دکتر صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان از عملکرد واحد اداری استان در بهمن ماه 1399 به شرح ذیل خبر داد:
- پاسخ به مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی ارجایی به حوزه اداره مالی و اداری به تعدادحدود 167 مورد
- انجام خدمات امور رفاهی کارکنان شامل جمع آوری هزینه های بیمه تکمیلی و ارسال آن به بیمه دی و همچنین تعویض دفاتر درمانی
- پیگیری در خصوص الحاقیه افزایش 25 درصدی قرارداد تعمیرات ساختمانی انبارها و مبادله آن با پیمانکار
- اقدام در خصوص برگزاری استعلام برای تعمیرات لیف تراک انبار بذر و انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد
- اقدام در خصوص برگزاری مزایده اجاره زمین زراعی و انتخاب مستاجر و انعقاد قرارداد
- اقدام در خصوص اخذ مجوز برگزاری استعلام برای تعمیرات تکمیلی ساختمان مامورسرای استان
- انجام کارهای مربوط به میز خدمت در استان با هماهنگی اداره ارزیابی ستاد
- هم اندیشی در خصوص کارهای کمیسیون معاملات با دبیران کمیسیون معاملات استانهای مازندران، گلستان ، سمنان به عنوان دبیر معین استانهای مذکور و همچنین سایر استانها در خصوص چگونگی انجام برگزاری مناقصات و استعلام ها از طریق سامانه ستاد
- کنترل و نظارت بر کارهای کار پردازی و استعلامهای داخلی و نظارت بر انجام استعلام از طریق سامانه ستاد
- ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت کار کردکارکنان به حوزه مدیریت در حدود 25 مورد
- احصاء مشکلات و نیاز های اینیه های استان و انعکاس آن به مدیریت
- برگزاری جلسات کمیسیون معاملات و کارگروه مالی به اداری و تنظیم صورتجلسه آنها به ترتیب 5 و 1 مورد
- نظارت بر قراردادهای امور خدماتی و پشتیبانی ، خدمات خودروئی و ساختمانی
- پیگیری وصول مطالبات شرکت
- پیگیری ادامه کارها در خصوص سند تک برگی انبار رضوانشهر
- مشارکت در انجام کارهای ارجاعی سایر واحد ها