جلسه کارگروه تخصصی به منظور بررسی نحوه خرید توسط کارپردازی وکنترل اسناد هزینه


تاریخ ارسال :

۲۹ مرداد ۱۳۹۹

جلسه کارگروه تخصصی به  منظور بررسی نحوه  خرید  توسط  کارپردازی  وکنترل اسناد هزینه

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان،



جلسه کارگروه تخصصی بررسی نحوه  خرید  توسط  کارپردازی  وکنترل اسناد هزینه از طریق سامانه ستاد،  با حضور مجید محمدی (رئیس ادری  و مالی)، غلامرضا ادیم (رئیس حوزه فنی و مدیریت)، امین جباره اصل (رئیس  اداره بازرگانی)، حمیدرضا مقصودلونژاد (مسئول حراست، عامل ذیحساب و مسئول امور مالی)، علیرضا اصغری (مسئول امور اداری)، سیف الله رستمانی(کارپرداز)، در روز شنبه مورخ 25/5/99 تشکیل شد. در ابتدای جلسه باتوجه به اهمیت موضوع آقای مجید محمدی به عنوان رئیس این کارگروه توضیحاتی در خصوص مفاد بخشنامه ابلاغی (ذیحساب و مدیر امور مالی) شرکت خدمات حمایتی  کشاورزی ارائه نمود و افزود: کلیه معاملات  خرید هزینه ها  در شرکت ها  وابسته دولت  باید از طریق  سامانه  الکترونیک  دولت ( سامانه  ستاد) صورت پذیرد و هرچند در مرحله اول  معاملات عمده ( مناقصه ، استعلام ، مزایده و حراج) از طریق سامانه ستاد انجام شد. در مرحله  بعدی بسته لازم برای انجام  معاملات جزء نیز فراهم گردیده است که شایسته است با توجه به تاکیدات صورت گرفته  انجام کلیه هزینه ها و خرید ها از طریق سامانه  ستاد انجام شود و انجام معاملات به  صورت سنتی حذف گردد لذا کلیه روسای ادارات و مسئولین باید در انجام هزینه ها و خرید ها ضمن رعایت سقف اعتبارات سر فصلهای اعلام شده را رعایت نمایند و ازایجاد تعهدات مازاد  بر شرایط اجتناب نمایند. همچنین در این جلسه فرایند  کلیه  خرید ها و هزینه ها در بستر سامانه ستاد با توجه به اهمیت اجرای صحیح این فرایند از لحاظ افزایش صحت، شفافیت مالی، کیفیت خدمت رسانی به بهره گیری از تجربیات سایردستگاه های دولتی بحث و تبادل نظر شد.