جلسه هماهنگی روسای ادارات در استان گلستان


تاریخ ارسال :

۱۸ تير ۱۳۹۹

جلسه هماهنگی روسای ادارات در  استان گلستان

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان



جلسه هماهنگی روسای ادارات در محل دفتر مدیریت شرکت برگزارشد. در ابتدای این جلسه حمید هزار جریبی مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان با عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه ضمن تبریک  دهه کرامت، ضمن آرزوی توفیق، سلامتی و  همت مضاعف مسئولین واحد ها با تاکید بر اهمیت جلسات هماهنگی که به رفع مشکلات فی مابین منتج می شود و روسای ادارات محترم بایدبا طرح موضوعات اساسی با  همفکری و تعامل نسبت به بهبود وضعیت و وحدت رویه مشارکت جدی داشته باشد. وی  تصریح  کرد:حرکتی نوین با هدف ایجاد تغییراتی بنیادی در شرکت، نوسازی و تحول اداری، بازنگری و اصلاح فرآیند کاری موضوعاتی  است که باید پیگیری و ساماندهی گردد. در ادامه افزود: نیاز هر سازمان یا جامعه‌ای به مدیر و سلسله مراتب اداری از مهم ترین شاخص‌های یک مجموعه سازمان می باشد رعایت سلسله مراتب اداری است که مقرر می دارد: مستخدم مکلف است درحدود قوانین و مقررات، احکام و اوامر رؤسای مافوق، خود را در امور اداری اطاعت نماید.  در ادامه افزود: کلیه کارکنان باید با  رعایت ضوابط و دستورالعمل ها به عنوان مصادیق نظم و انضباط اداری، کلیه در خواست  های مرخصی ساعتی و ماموریت های درون استانی  را ضمن هماهنگی با مسئول مربوطه خود ، به تائید رئیس اداری و مالی شرکت ( مجید محمدی) برسانند. در ادامه جلسه روسای ادارات به تبیین برنامه ها و مشکلات مرتبط با حوزه کاری خود پرداختند  وهمچنین با رهنمود های مدیریت شرکت، تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

 1-امضا مجاز برای مرخصی  و ماموریت ها درحوزه فنی( غلامرضاادیم) ، حوزه بازرگانی و انبار( امین جباره اصل)وحوزه مالی( حمید رضا مقصودلونژاد) و تائید رییس اداری و مالی شرکت؛

2-رعایت سلسله مراتب اداری( پاسخ به مکاتبات اداری و ملاقات حضوری با مدیر استان)؛

3- اطلاع رسانی در خصوص آیین نامه حضور و غیاب کارکنان؛

4- پی گیری جهت رفع نواقص موجود در خط E1باشگاه کشاورزان از مخابرات گرگان ؛

5- تاکید  بر رعایت پروتکل بهداشتی ویروس  کرونا( ارباب رجوع و کارکنان)؛

6- رعایت اقدامات پیشگیرانه کرونادر بازدید ها ی میدانی کارگزاری های کود صرفا( پایش از راه دور)؛

7- رعایت اصل صرف جویی حداقل10% نسبت به سال قبل( حاملهای انرژی)؛

8- هماهنگی ساماندهی درخصوص نحوه پرداخت اضافه کار و ماموریت های اداری.