به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین،
محمدمهدی سعیدی، مدیر بازاریابی امور مشتریان شرکت خدمات کشاورزی کشور، در حاشیه برگزاری ششمین همایش آموزشی–ترویجی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین در مورخ 17 آذرماه بر اهمیت بهرهمندی تولیدکنندگان از شبکه گسترده توزیع نهادههای کشاورزی کشور تأکید کرد.
وی با اشاره به روند برگزاری همایشهای تخصصی در کشور گفت: این برنامه، بیست و یکمین همایش آموزشی–ترویجی است که شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سال ۱۴۰۴ در سطح ملی برنامهریزی و اجرا کرده اس.ت سعیدی افزود: همایشهای آموزشی و ترویجی با هدف تقویت دانش کشاورزان، توانمندسازی کارگزاران، معرفی شرکتهای تولیدکننده داخلی و بهویژه حرکت به سمت خودکفایی در بخش کشاورزی برگزار میشود.
مدیر بازاریابی امور مشتریان شرکت خدمات کشاورزی کشور در ادامه، با اشاره به شرایط حضور شرکتها در این برنامهها تصریح کرد: تنها شرکتهایی میتوانند در همایشهای آموزشی–ترویجی شرکت کنند که با ما تفاهمنامه همکاری منعقد کرده باشند. به گفته وی، برخورداری از این تفاهمنامه مزایای قابل توجهی برای تولیدکنندگان به همراه دارد، از جمله امکان استفاده کاملاً رایگان از بزرگترین شبکه توزیع کود کشور که شامل ۳ هزار و ۵۰۰ کارگزار فعال در سراسر ایران است. وی افزود: «این شبکه گسترده فرصتی ارزشمند برای عرضه مستقیم و آسان محصولات تولیدکنندگان به کشاورزان فراهم میکند.»
سعیدی با تقدیر از حضور حاضران در نشست قزوین و تلاش مسئولین شرکت خدمات کشاورزی کشور و مدیران استانی، اظهار داشت: «امروز بیش از ۹۰ درصد کودهای مصرفی کشور تولید داخل است و کمتر از ۱۰ درصد از نیاز کشور از طریق واردات تأمین میشود. این دستاورد نتیجه حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ترویج مصرف کودهای استاندارد و باکیفیت ایرانی است.»
وی در پایان بار دیگر بر اهمیت همکاری تولیدکنندگان با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأکید کرد و گفت: «برگزاری این همایشها فرصتی برای معرفی آخرین توانمندیها، ایجاد ارتباط مستقیم با مصرفکنندگان و حرکت در مسیر توسعه پایدار کشاورزی کشور است.
