توزیع 2010 تن کودکشاورزی بین کارگزاران شهرستان بردسیر


تاریخ ارسال :

۲۵ مهر ۱۴۰۳

توزیع 2010 تن کودکشاورزی بین کارگزاران شهرستان بردسیر


به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان،

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان، از توزیع 2010 تن انواع کودکشاورزی بین کارگزاران شهرستان بردسیرخبر داد.

محمد محسن قاسمی گفت: کودهای کشاورزی در 6 ماهه ابتدای امسال، شامل 1889 تن ازته،57 تن فسفات و 64 تن پتاسه، از انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان و مبادی ها توسط کارگزاران تحت پوشش شرکت  و با صدور حواله‌های الکترونیکی مراکز خدمات کشاورزی شهرستان بردسیر بین کشاورزان توزیع شده است.

قاسمی بیان کرد:همچنین مقدار 688 تن کودکشاورزی طی 7 روز گذشته بین کارگزاران استان تامین و توزیع شد.

وی اظهار کرد: کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی با مراجعه به مرکز خدمات جهادکشاورزی مربوطه می‌توانند باثبت سطح زیرکشت ونوع محصول خود در سامانه پهنه بندی، از سهمیه کود خود مطلع شوند وبا صدور حواله الکترونیک از طریق سامانه کنترل و پایش موادکودی از کارگزاران این مدیریت در شهرستان‌ها نسبت به خرید کود مورد نیاز خود با قیمت مصوب اقدام نمایند.

قاسمی با اشاره به کشاورزان تصریح کرد:برای صدور حواله الکترونیک ابتدا باید سطح زیرکشت و نوع محصول کشاورز در سامانه پهنه بندی ثبت و شماره تماس ثبت شده در سامانه به نام خودکشاورزباشد.

محمد محسن قاسمی در ادامه افزود: خط قرمز ما در برنامه تأمین و تدارک نهاده‌های کشاورزی، کیفیت آنها است و فرآیند کنترل کیفیت در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که از کارخانه‌های تولیدی تا شبکه کارگزاری‌ها را در بر می‌گیرد، به طور سیستماتیک اجازه ورود و توزیع کودهای کم کیفیت را نمی‌دهد.