همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در بندرعباس برگزار شد


تاریخ ارسال :

۱۸ مهر ۱۴۰۳

همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در بندرعباس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان؛



همایش آموزشی ، ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با حضور ۱۷ تولید کننده داخلی کودهای کشاورزی و دانش بنیان در بندرعباس برگزار گردید.

طهماسب غلام پور مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مهمترین رسالت در تامین، تدارک و توزیع انواع کودهای کشاورزی در کشور می‌باشد. و در این زمینه همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با هدف اجرای طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و حمایت از تولید کنندگان داخلی در تاریخ ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ در بندرعباس برگزار شد.
غلام پور افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، از مهمترین سیاست‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، حمایت از تولید کنندگان داخلی و دانش بنیان کود کشاورزی و کشاورزان عزیز استان می‌باشد. و این همایش نمونه بارز شعار سال بوده ، چرا که تولید کنندگان مواد کودی به عنوان حلقه اولیه با کارگزاران توزیع کودهای کشاورزی و نهایتاً حلقه آخر که مصرف کنندگان در واقع زارعین، باغداران می‌باشند، در یک فرایند منسجم و سنجیده به افزایش عملکرد و بهره‌وری بخش کشاورزی کمک خواهند نمود.