آغاز صدور حواله الکترونیک توسط کشاورزان در استان یزد


تاریخ ارسال :

۱۱ مهر ۱۴۰۳

آغاز صدور حواله الکترونیک توسط کشاورزان در استان یزد

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد ،



در راستای هوشمندسازی خدمات و تسهیل امور کشاورزان، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اقدام به راه‌اندازی سامانه نوینی کرده است که به کشاورزان امکان می‌دهد تا درخواست صدور کود مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند. این سامانه با هدف کنترل و پایش دقیق مصرف کودهای شیمیایی و جلوگیری از مصرف بی‌رویه آن‌ها طراحی شده است.
با استفاده از این سامانه هوشمند https://payeshkood.ir ، کشاورزان می‌توانند با مراجعه به پورتال الکترونیکی جهاد کشاورزی، نوع کود، مقدار مورد نیاز و سایر اطلاعات مرتبط را ثبت نمایند. پس از بررسی درخواست توسط کارشناسان مربوطه، مجوز صدور کود صادر شده و کشاورز می‌تواند کود مورد نیاز خود را از مراکز توزیع مجاز دریافت نماید.
محمد حسن زارعیان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد،  در این خصوص اظهار داشت: راه‌اندازی این سامانه گامی مهم در جهت تحقق کشاورزی هوشمند و پایدار است. با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، می‌توانیم خدمات بهتری به کشاورزان ارائه داده و به پایداری تولید محصولات کشاورزی کمک کنیم.
زارعیان همچنین افزود: در آینده نزدیک، امکانات بیشتری به این سامانه اضافه خواهد شد تا کشاورزان بتوانند از سایر خدمات الکترونیکی جهاد کشاورزی نیز بهره‌مند شوند.