جلسه کمیته بهره وری در استان روز شنبه هفتم مهر ماه زنجان برگزار شد.


تاریخ ارسال :

۸ مهر ۱۴۰۳

جلسه کمیته بهره وری در استان روز شنبه هفتم مهر ماه زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان؛



روز شنبه هفتم مهر ماه 1403، جلسه ای با حضور مهندس ادیبان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان، خانم نظری مدیر محترم طرح و برنامه، خانم پرتوی رئیس اداره آموزش، دکتر ذوالفقاری و خانم دکتر کشوری از سازمان ملی بهره وری کشور، خانم دکتر میرزاخانی و آقای دکتر مجاوری از دبیرخانه کمیته بهره وری وزارت جهاد کشاورزی در سالن جلسات شرکت مذکور برگزار شد.

در این جلسه مهندس ادیبان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان ضمن عرض خوش آمد گویی، گزارش مبسوطی از فعالیت‌های شرکت  بخصوص اهداف بهره وری و ارتقاء بهره‌وری در بخش کشاورزی ارائه و افزودند: رسالت شرکت در پنج مولفه کیفیت، کمیت، اقتصاد، تامین بموقع و سهل و آسان را سرلوحه کار خود قرار داده و تاکنون توانسته اند به تمام برنامه های ابلاغی توسط سازمان جهاد کشاورزی استان جامه عمل بپوشانند.  

در ادامه خانم نظری گزارشی از روند تامین و تدارک کودهای کشاورزی در ستاد و همچنین سامانه‌های حمل و نقل و پایش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی توضیحاتی ارائه نمودند.  

پس از آن خانم دکتر میرزایی به معضلات موجود در سازمان ملی بهره وری اشاره و وظایف دبیر خانه کمیته بهره وری را تشریح نمودند.

در پایان آقای دکتر ذوالفقاری در خصوص بهره وری و روش‌های ارتقاء آن مطالبی را بیان و مقرر شد طبق برنامه قبلی از کارگزاری‌ها و انبارهای سازمانی بازدید نمایند.