صدور 27 هزار و 904 حواله الکترونیک توزیع کودکشاورزی در استان کرمان


تاریخ ارسال :

۴ مهر ۱۴۰۳

صدور 27 هزار و 904 حواله الکترونیک توزیع کودکشاورزی در استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان،



مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان از صدور 27 هزار و 904 حواله الکترونیکی، طی 6 ماه نخست سال جاری از طریق سامانه کنترل و پایش موادکودی خبرداد.

محمد محسن قاسمی گفت: به منظور اجرای دستور العمل‌های صادره در خصوص سامانه پایش کودی و لزوم صدور حواله الکترونیکی برای تحویل کود‌های یارانه‌ای به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی، در 6 ماه نخست سال جاری، تعداد 27 هزارو 904 حواله الکترونیکی برای کشاورزان از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی از سوی مراکز خدمات جهاد کشاورزی شهرستان‌ها صادر شد که  27 هزار و 501 حواله نیز تحویل کشاورزان شده است.

وی اظهار داشت: مجوز صدور حواله الکترونیک سهمیه کودی کشاورزان صرفا پس از صحت سنجی و شناسائی مالکیت شماره همراه کشاورز بر اساس کدملی انجام  و صدور حواله الکترونیک توسط خودکشاورز در سامانه کنترل و پایش موادکودی ثبت می گردد تا توسط کارشناس مرکز خدمات جهادکشاورزی شهرستان تایید و سپس از نزدیک کارگزاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ،کود مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

قاسمی تصریح کرد: توزیع کود به کشاورزان از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی انجام می‌شود و این سامانه امکان رصد، کنترل سریع و به روز انواع کود، مقدار و افراد تحویل گیرنده را فراهم می‌کند.