برپایی 15 موکب در رینگ میدان فردوسی توسط سازمان های تابعه جهاد کشاورزی


تاریخ ارسال :

۱۳ شهريور ۱۴۰۳

برپایی 15 موکب در رینگ میدان فردوسی توسط سازمان های تابعه جهاد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی؛

 



حسین عطائی سلامی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی در حاشیه افتتاح مواکب شهدای وزارت جهاد کشاورزی که با حضور بیش از 12 استان به منظور خدمت به زائرین علی بن موسی الرضا (ع) در دهه پایانی صفر در رینگ فردوسی راه اندازی شده بود گفت: 15 غرفه به منظور ارائه خدماتی همچون استراحتگاه، سلمانی، غرفه نماز، پاسخ به سوالات شرعی، نقاشی کودکان، غرفه مقاومت و غزه، جهاد تبیین و همچنین غرفه خادمین مواکب وزارت به تفکیک استان ها تعیین و راه اندازی گردیده که از جمله مهمترین فعالیت های آن ها می توان به اسکان، سه وعده تغذیه و میان وعده و نیز انجام امور فرهنگی و تبلیغی اشاره نمود.

وی ادامه داد: این مواکب در ایام پایانی ماه صفر به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مسافران حضرت ثامن الحجج (ع) تا پایان تعطیلات و بازگشت زوار این ایام فعال خواهند بود.

مدیریت استان افزود: موکب بزرگ شهدای وزارت جهاد کشاورزی که به همت دستگاه های تابعه وزارت در رینگ میدان فردوسی دائر گردیده است و اسکان و استراحتگاه هایی به تفکیک خانم ها و آقایان با امکانات بهداشتی و درمانی، ماساژ، فیزیوتراپی و همچنین راه اندازی آشپزخانه و تامین غذا زائرین علی ابن رضا برنامه ریزی شده که می توان از مهمترین اقدامات این مواکب دانست.

وی همچنین از استقرار بیش 2000 نفر خادم و زائر علی ابن موسی الرضا خبر داد و تصریح کرد: خادمین و روحانیون حاضر در این مواکب با هدف ارائه خدمات معنوی و مادی آماده خدمت رسانی به زائرین علی ابن موسی الرضا هستند.

عطائی در خاتمه با اشاره 6 آشپزخانه دائر در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان به منظور تبخ غذای زائرین گفت: بیش از 300 نفر از خادمین مواکب شهدای وزارت جهاد کشاورزی در محل این مدیریت اسکان یافته اند.